Stypendia
STYPENDIUM REKTORA NA ROK AKADEMICKI 2025/2026
Wniosek o przyznanie stypendium rektora należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Wirtualnej Uczelni (instrukcja poniżej) w terminie od 2 września do 30 września br.
Następnie wydrukowany i podpisany wniosek należy złożyć w dziekanacie swojego wydziału/Filii maksymalnie do 4 października 2025 r.
Warunkiem koniecznym do złożenia wniosku jest uzyskanie wszystkich ocen końcowych w Wirtualnej Uczelni.
Oznacza to, że listy rankingowe 10% najlepszych studentów na każdym kierunku będą tworzone na podstawie wniosków złożonych w powyższych terminach.
Ponadto przypominamy, że o stypendium rektora może ubiegać się student, który:
1) zaliczył co najmniej I rok studiów na studiach pierwszego stopnia bądź na jednolitych studiach magisterskich lub
2) jest studentem studiów drugiego stopnia,
3) uzyskał w roku akademickim 2024/2025:
a) wyróżniające wyniki w nauce rozumiane jako wysoka średnia ocen i/lub
b) osiągnięcia sportowe we współzawodnictwie co najmniej na poziomie krajowym, również we współzawodnictwie osób z niepełnosprawnościami, i/lub
c) osiągnięcia naukowe, i/lub
d) osiągnięcia artystyczne.
Dodatkowe osiągnięcia zwiększają szansę na otrzymanie stypendium rektora, ale nie są niezbędne do ubiegania się o to świadczenie.
Szczegółowe informacje o stypendium rektora zawarte są w § 2 ust. 5 - 10 oraz w § 22, 23 i 24 Regulaminu świadczeń dla studentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Sekcji ds. pomocy materialnej, pok. 30 w bud. A tel. 76 723 22 24.
Instrukcja składania wniosku o przyznanie stypendium rektora
Dodatkowe oświadczenia:
oświadczenie studenta będącego żołnierzem zawodowym lub kandydatem na żołnierza zawodowego
oświadczenie studenta będącego funkcjonariuszem służb państwowych lub funkcjonariuszem służb państwowych w służbie kandydackiej